معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کرمان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک، برنامه های مختلفی به همت جمعیت هلال احمر در استان کرمان برگزار می شود.

هادی فرشید گفت: هفته ملی کودک از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ مهرماه  امسال با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی»،  فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ صلح و آشنا کردن کودکان با مفاهیم مهرورزی است.

او با اشاره به اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و بشردوستانه به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان  افزود: اولین مسابقه تحت عنوان «پرتو صلح» در ۲ سطح استانی و کشوری با تعریف صلح به زبان کودکانه و به صورت تصویری برنامه ریزی شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: مسابقه نمایش عروسکی «مهریاد» با هدف آموزش و یادگیری مهرورزی و امداد در ۲ سطح استانی و کشوری  برگزار می شود.

او  می گوید: هشتمین مسابقه ملی نقاشی «صلح و دوستی» از جمله برنامه‌هایی است که در سراسر شعب جمعیت هلال احمر استان برگزار خواهد شد.

فرشید با اشاره به سایر برنامه‌های پیشنهادی در سطح شهرستان‌ها تصریح کرد: آشنایی کودکان با اهداف و اصول جمعیت هلال احمر از طریق مراکز آموزشی فعال و نیز فضای مجازی، بازدید کودکان از امکانات جمعیت هلال احمر مانند آمبولانس، سگ‌های جستجو، آموزش مفاهیم و نکات مهم ایمنی، امداد، سلامت کودکان و مهارت‌های بشردوستی و صلح از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به مناسبت هفته ملی کودک به همت جمعیت هلال احمر در سراسر استان کرمان اجرا می‌شود.
 

او تصریح کرد: علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری مسابقات و برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته ملی کودک به شعب جمعیت هلال احمر در مراکز شهرستان‌ها مراجعه کنند.

برچسب ها: هفته کودک ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار