ماموستا کریمی گفت: ما مسلمانان باید در حقانیت خود متحد شویم و اجازه دخالت و توطئه به دشمنان در کشورمان را ندهیم.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام، اقلیت‌های دینی و مذهبی امروز در مراسم هفته وحدت در سنندج با اشاره به حُب و محبت مسلمانان در اقصی نقاط کشور نسبت به پیامبر مکرم اسلام و ائمه اطهار گفت: همه ما باید بدون توجه به تفاوت ها، گویش، زبان و مذهب، در رفتار، کردار و گفتارمان از پیامبر نور و رحمت الگو و تأسی بگیریم.

ماموستا کریمی با بیان اینکه خط کشی بین اقوام و مذاهب خلاف سیاست‌های نظام است، افزود: ما مسلمانان باید در حقانیت خود متحد شویم و اجازه دخالت و توطئه به دشمنان در کشورمان را ندهیم.

او هفته وحدت بزرگداشت میلاد پیامبری است که در اوج اخلاق انسانی است و تمام فرمایشات آن ستوده، وحی الهی است.

کریمی اطاعت از رسول خدا را به مثابه اطاعت از خداوند متعال دانست و گفت: به اعتقاد تمامی علمای اهل تشیع و تسنن منشأ عشق و علاقه به پیغمبر اسلام(ص) بحث توحید است و مسیر عشق به خداوند اطاعت از رسول خداست.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام، اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به حوادث اخیر و بهانه تراشی‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب گفت: با جهاد تبیین و کار فرهنگی باید نظام اسلامی را تقویت و دشمنان را مغلوب کنیم.

او هر گونه اغتشاش و تحرکی بر خلاف مصلحت نظام و اهانت به قرآن و ارزش‌های اسلامی را خلاف خواند و افزود: اغتشاش در تمام حکومت‌های اسلامی و غیر اسلامی، نامعقول و محکوم است.

کریمی بیان کرد: ما به هیچ عنوان تخریب‌های ناشی از اغتشاشات که اموال عمومی را تخریب و امنیت و آرامش جامعه را برهم می‌زند، نپذیرفته و شدیداً مخالف این تحرکات آشوبگرانه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.