زارعی کوشا گفت: کردستان همواره مظهر وحدت، اتحاد و یکپارچگی بوده و هست.

استاندار کردستان در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی استان که به مناسبت هفته وحدت در سنندج و با حضور وزیر کشور برگزار شد ،اظهار داشت: کردستان به رغم اینکه از اوایل انقلاب همواره مورد طمع دشمنان بوده و از تفاوت‌های مذهب، گویش و قومیت برای ایجاد توطئه در این استان استفاده شده ، اما کردستان همواره مظهر وحدت، اتحاد و یکپارچگی بوده و هست.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه هر کس با هر دیدگاه در راه تفرقه و ایجاد خدشه در وحدت مردم گام بردارد، در راه آسیب رساندن به مردم قدم گذاشته گفت: هر کس هم خود را وام دار خون شهدا بداند قطعا برای قوام نظام و تقویت وحدت تلاش کرده است.

او افزود: ما وظیفه داریم تمام محرومیت‌های مردم کُرد و فرصت سوزی‌های برخی از عناصر توطئه در این استان را جبران کنیم.

استاندار کردستان گفت: استفاده از فرصت‌ها و پیشرفت در عرصه‌های مختلف در بستر امنیت و آرامش رخ می‌دهد.

زا عی کوشا با اشاره به اینکه نگاه دولت به کردستان نگاه ویژه‌ای بوده است و تلاش بسیاری برای پیشرفت کردستان صورت گرفته، افزود: تصویب بیش از ۲ و نیم برابری اعتبارات عمرانی و اقتصادی و پیشرفت فیزیکی سامانه انتقال و اجرای بیش از ۷۰ درصد تعهدات اشتغال از مهمترین این موارد بوده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه پروژه انتقال آب از سد آزاد به سنندج یکی از طرح‌های بسیار بزرگ است، یادآور شد: این طرح اکنون ۹۲ درصد پیشرفت دارد و ظرف روزهای آینده به بهره برداری می رسد و تاکنون ۹۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.