مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: درحال حاضر هیچ کلاس درس بدون معلم نداریم و آموزش‌ها به صورت حضوری در حال برگزاری است.

سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه هیچ کلاس درس بدون معلم نداریم، گفت: به منظور رعایت عدالت آموزشی و تحصیل دانش آموزان مناطق محروم و روستایی استان به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در هر روستایی که دانش آموز دوره ابتدایی لازم التعلیم وجود دارد شرایط تحصیل این افراد فراهم باشد.

به گفته وی، هم اکنون در مناطق روستایی آوج، بویین زهرا، الموت شرقی، الموت غربی و طارم سفلی و مناطق محروم که دانش آموزان کمتر از ۱۰ نفر دارند این مدارس با یک مدیر-آموزگار اداره می‌شود.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: همچنین ۱۷ روستا در استان با یک معلم و یک دانش آموز وجود دارد که به دلایل مختلف امکان تجمع این دانش آموزان در یک روستا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اقدامات آموزش و پرورش استان در سال جدید حضوری شدن مدارس در تمام مقاطع تحصیلی بعداز ۲ سال تعطیلی بود، افزود: در حال حاضر دانش آموزان و خانواده‌هایشان با کمترین دغدغه از فضای آموزشی و مدارس به صورت حضوری استفاده می‌کنند.

قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.