امام جمعه کوهبنان گفت:آغاز هفته وحدت را در پیش داریم که با ولادت نبی مکرم اسلام (ص) آغاز می‌شود و همواره باید وحدت بین اقشار مختلف حفظ شود.

همزمان با هفته نیروی انتظامی نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد جامع واقع در محله کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به کلام امام حسن عسکری (ع) گفت: انسان مومن باید صداقت و راستگویی، امانتداری، خوش رفتاری با همسایگان، عیادت بیماران، حضور در تشییع جنازه اموات، ادای حقوق دیگران و پارسایی را پیشه کار خود قرار دهد.

حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: آغاز امامت حضرت، ولی (عج) را تبریک می گویم در عصر غیبت باید مرتب به یاد آن حضرت باشیم با یاد آن حضرت زندگی کنیم و امید به آینده داشته باشیم، همواره برای ظهور آن حضرت دعا کنیم و صدقه بدهیم.

امام جمعه کوهبنان افزود: در هفته فراجا قرار داریم که جا دارد این هفته را به نیرو‌های انتظامی شهرستان کوهبنان تبریک بگوییم در حالی که حفظ امنیت درون کشور بر عهده نیروی انتظامی است.

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت: عقیده به اسلام، قران و ولایت، دفاع از حریم اسلام، با برنامه بودن، عملیاتی بودن و در صحنه حضور داشتن، تحت امر مدیریت ولی فقیه بودن از ارکان موفقیت نیروی انتظامی است.

او  تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره در خط مقدم و برای برقراری امنیت و آرامش جان برکف است که تاکنون شهدای فراوانی در این راه تقدیم کرده است.

خطیب جمعه کوهبنان گفت:سالروز ازدواج رسول گرامی اسلام (ص) و حضرت خدیجه (س) را در پیش داریم سلامت جسم و روح، مکمل بودن زوجین، تحت پوشش قرار دادن هم از ویژگی‌های ازدواج سالم و پایدار است.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: زمان بارش باران، زمان نگاه کردن فرزند به چهره پدر و مادر، زمان باز شدن درب خانه خدا، زمان برپایی عقد زوجین در‌های رحمت الهی گشوده می‌شود.

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت:آغاز هفته وحدت را در پیش داریم که با ولادت نبی مکرم اسلام (ص) آغاز می‌شود همواره باید وحدت بین اقشار مختلف، وحدت بین مردم و مسئولان حفظ شود تا شاهد رحمت الهی باشیم.

برچسب ها: نمازجمعه ، هفته وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار