مدیر روابط عمومی آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ هزار دانش‌آموز خراسان رضوی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر مشمول طرح تغذیه رایگان می‌شوند.

حسین محمدزاده مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به طرح تغذیه رایگان در خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ هزار دانش‌آموز خراسان رضوی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر مشمول طرح تغذیه رایگان می‌شوند. در آینده‌ای نزدیک توزیع شیر رایگان نیز در تمام مدارس خراسان رضوی انجام خواهد شد.

او با اشاره به اقدامات لازم در جبران کمبود معلمان در سال تحصیلی جدید افزود: با توجه به افزایش جمعیت، اقداماتی جهت جبران کمبود نیرو‌های معلم از جمله استفاده از نیرو‌های بازنشسته، خرید خدمات و حق‌التدریسی انجام گرفته است. امیدواریم در چند روز آینده این مشکل حل شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص وضعیت واکسیناسیون دانش‌آموزان ادامه داد: تزریق دوز‌های واکسن کرونا برای دانش‌آموزان الزامی نیست، اما واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۱ تا ۱۸ سال برای جلوگیری از ایجاد مشکل در آینده مورد تاکید است.

محمدزاده بیان کرد: تعداد دانش‌آموزان استان در سال گذشته حدود یک میلیون ۳۰۰ دانش‌آموز بوده که در حال حاضر این عدد به بیش از یک میلیون ۴۰۰ دانش‌آموز رسیده است.

او تصریح کرد: از سال گذشته ۳۰ هزار دانش‌آموز جا مانده تحصیلی در خراسان رضوی شناسایی شدند و اقدامات لازم برای جذب این دانش‌آموزان در حال انجام است. آمار این دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید نامعلوم بوده، زیرا همچنان ثبت نام‌ها تکمیل نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.