رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خروج مرغ زنده و لاشه (کشتار شده) بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی با هدف تامین مرغ بازار استان ممنوع است.

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست مشترک با معاونت‌ها و ادارات تابعه سازمان با موضوع تامین مرغ افزود: اولویت تامین مرغ برای مصرف کنندگان استان است و دامپزشکی باید از صدور هرگونه مجوز برای خروج مرغ از استان خودداری کند.

وی اضافه کرد: عرضه مرغ منجمد در استان قزوین با توجه به نیاز بازار در فروشگاه‌هایی که از قبل اعلام شده باید استمرار یابد و مردم مشکلی از نظر تامین این کالای اساسی نداشته باشند.

افلاطونی بر نظارت خروج مرغ خارج از شبکه تاکید کرد و گفت: معاونت‌های بهبود تولیدات دامی و توسعه بازرگانی و همچنین اداره کل دامپزشکی باید در این راستا نظارت کرده و با متخلفان برخورد کنند.

وی بر اجرای عملیات دامپزشکی در واحد‌های مرغداری تاکید کرد و گفت: اداره کل دامپزشکی باید بر نحوه اجرای این مهم نظارت مستمر داشته و با متخلفان برخورد کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: کمیته مشترک پشتیبانی امور دام، دامپزشکی، توسعه بازرگانی و امور دام با هدف تامین امنیت غذایی و ثبات قیمت‌ها در بازار نشست‌های مشترک تشکیل داده و نتیجه اقدامات را گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.