استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید بخشش و انفاق از جان و مال در سنین کم در بین کودکان و نوجوانان تمرین و این موضوع در مدارس فرهنگ‌سازی شود.

غلامعلی حیدری در آیین نمادین شور عاطفه‌ها اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها تمرین بخشش است و خیران بزرگ در ابتدا با بخشش‌های کوچک شروع کردند و لذت آن را چشیدند تا امروز دست به کار‌های بزرگی می‌زنند.

وی افزود: انفاق از جان و مال ریشه در آیات قرآن کریم دارد و این موضوع سیره امامان است، باید بخشش در سنین کم در بین کودکان و نوجوانان تمرین شود و این مسئله را باید فرهنگ‌سازی کنیم.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که انسان‌های بزرگ برای دفاع از خاک و ناموس کشور جان خود را انفاق کردند تا دشمن متجاوز را بیرون کنند و امنیت در کشور حاصل شود.

وی با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی قرار داریم، گفت: این روز‌ها شاهدیم که ناجا با تحمل سختی در تلاشند تا امنیت را به مردم هدیه دهند و باید قدردان باشیم، بدخواهان آرامش مردم را به خطر می‌اندازند و به اموال عمومی آسیب می‌زنند.

حیدری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در تلاش است تا با عدالت امکانات را در کشور با عدالت توزیع کند، خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان مقرر شد برای دانش‌آموزان در منطقه لبد بازفت دو مدرسه احداث شود که این کار در کمتر از سه ماه انجام شد و شاهد نواختن زنگ مهر در این مدارس بودیم.

وی ادامه داد: خدمات دولت در تمامی مناطق محروم چهارمحال و بختیاری با انجام عملیات آبرسانی، ساخت مدرسه، آسفالت محور‌های مواصلاتی روستایی، ساخت منزل محرومان و... ادامه دارد تا همه مردم در کشور از امکانات بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار