در پنجمین دوره رزمایش مهدوی «قرار دوازدهم» ۳۱۳ بسته معیشتی در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۱۳ بسته معیشتی  شامل برنج، حیوبات، روغن و ماکارونی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان است.

حجت الاسلام امیری افزود: همچنین در پنجمین مرحله طرح قرار دوازدهم، توزیع بسته‌های معیشتی خدمات درمانی، اشتغالزایی، مشاوره و تهیه جهیزیه نیز ارائه شد.

به گفته وی، این بسته‌ها در بیش از ۱۰۰ امامزاده جمع آوری و در بین نیازمندان استان توزیع شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: در قراردوازدهم بسته‌های معیشتی جمع آوری و در این روز از ماه بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

طرح «قرار دوازدهم» در راستای ترویج فرهنگ ارائه خدمات اجتماعی به نیابت از امام زمان (ع) است؛ ترویج معارف مهدوی و انتشار یاد و نام امام عصر (عج) از اهداف این طرح است که به یاد و نام امام دوازدهم در دوازدهم هر ماه اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


«قرار دوازدهم» طرحی با امکان مشارکت مردم برای ارائه خدمات اجتماعی به محرومان است؛ این طرح در پی آن است که زمینه مشارکت همگانی را فراهم و با ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مواسات، مؤمنان و خیراندیشان را به سوی مساعدت نیازمندان به نیابت از امام عصر (ع) سوق دهد.

در طرح «قرار دوازدهم» که در امامزادگان منتخب سراسر کشور برگزار می‌شود، به گونه‌ای برنامه ریزی شده که هر کسی که دل در گرو امام زمان (عج) دارد با هر توان مالی و امکاناتی بتواند مشارکت کند.

افراد مشتاق به خدمت در این زمینه می‌توانند به امامزادگان شاخص استان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار