معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: تاپایان مرداد ماه سال جاری ۹۹۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۸۲۱ میلیون تومان به نیازمندان استان اهدا شده است.

 محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: تاپایان مرداد ماه سال جاری ۹۹۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۸۲۱ میلیون تومان به خانواده‌های واجد شرایط تحت حمایت اهدا شده است.

صیادی افزود: در حال حاضر ۳۰ هزار و ۵۵۱ خانوار با جمعیت ۵۹ هزار و ۱۷۴ نفر، تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که ۱۶ هزار و ۹۳۵ خانواده با جمعیت ۳۹ هزار و ۳۷ نفر آن را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: از جمعیت تحت حمایت ۱۴ هزار و ۷۴۵ خانوار با جمعیت ۲۹ هزار و ۷۹۹ نفر ساکن مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی هستند، همچنین از ۳۰ هزار و ۵۵۱ خانوار تحت حمایت ۱۱ هزار و ۲۲۲ خانوار به دلیل فوت سرپرست و ۶ هزار و ۲۸۰ خانوار به دلیل از کارافتادگی و مابقی به دلیل سایر موارد تحت حمایت هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: یکی از خدماتی که کمیته امداد امام خمینی (ره) با استفاده از منابع داخلی و کمک‌های مردمی ارائه می‌کند، تأمین لوازم خانگی مددجویان است.

وی گفت: در این مدت ۶۸ کمک هزینه ازدواج به ارزش بیش از ۶۸۵ میلیون تومان ارائه شده و به ۷۵ مادر باردار و شیرده مساعدت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین در ادامه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های مردمی را به صورت مستقیم و یا از طریق مراکز نیکوکاری دریافت کرده و در اسرع وقت به دست نیازمندان می‌رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.