مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت:در حال حاضر در استان قزوین ۱۷۳ مرکز نیکوکاری تأسیس شده است تا در گام نخست فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه گسترش یابد.

ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان  در مراسم  تجلیل از  فعالان مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر (عج) روستای زوارک  گفت : در حال حاضر در استان قزوین ۱۷۳ مرکز نیکوکاری تأسیس شده است تا در گام نخست فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه گسترش یابد.

وی گفت: در میان روستا‌های الموت برخی روستا‌ها متمکن هستند که می‌توان این روستا‌ها را معین روستا‌های دیگر قرارداد و مشارکت مردمی را افزایش داد.

در ادامه رییس مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر (عج) اظهارکرد: هدف ما کسب رضای الهی است که با خدمت صادقانه و بی توقع محقق می‌شود.

فلاح خاطرنشان کرد: کمک‌های زیادی داشته ایم و تلاش می‌کنیم میزان کمک‌ها را بیش از پیش افزایش دهیم چراکه افزایش سطح خدمت رسانی به نیازمندان یک دغدغه است.

وی یادآورشد: روستا‌های الموت از هم فاصله دارند و همین امر خدمت رسانی به آن‌ها را با سختی همراه کرده است و لی اعضای مرکز نیکوکاری با استفاده از توان اعضاء اجازه نمی‌دهند سختی کار مانعی در برابر خدمت رسانی آن‌ها شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.