رئیس کمیته امداد اداره ضیاء آباد گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۴۶۸ حامی بیش از ۲۵۳ میلیون تومان به ۱۳۵ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت خود کمک کرده اند.

ابراهیم احسانی فر رئیس کمیته امداد اداره ضیاء آباد گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری ۴۶۸ حامی نیکوکار، بیش از ۲۵۳ میلیون تومان به ۱۳۵ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت خود کمک کرده اند که از این میزان ۲۰۱ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام و به ۴۳ فرزند یتیم بوده و ۵۱ میلیون تومان هم در طرح اکرام محسنین و به ۹۲ فرزند محسنین بوده است.

وی افزود: در مجموع طی چهار ماهه نخست سال جاری مردم نیکوکار ضیاء آباد بیش از یک میلیارد و ۳۴۶ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کرده اند که همه این کمک‌ها برای نیازمندان همین منطقه صرف شده است.

احسانی فر عنوان کرد: از مجموع کمک‌های مردمی جمع آوری شده، بیش از ۶۱ میلیون تومان صدقه، ۴۰۶ میلیون تومان زکات واجب و مستحبی، ۴۱۶ میلیون تومان اطعام و افطاری، ۹۸ میلیون تومان نذر و قربانی و بیش از ۱۵ میلیون تومان مشارکت در طرح شفاء (کمک به درمان نیازمندان) بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۴۷۲ میلیون تومان کمک مردمی در پنج مرکز نیکوکاری جمع آوری و توسط اعضای همین مرکز برای نیازمندان و محرومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد اداره ضیاء آباد یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان و محرومان ضیاء آباد را از طریق کد مهربانی #۰۲۸۱۶*۸۸۷۷* اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.