سردار اکبری گفت: اغتشاشات اخیر ناشی از طراحی دشمن است، چون دشمنان انقلاب اسلامی از باب خارجی نمی‌توانند ورود کنند، به دنبال ایجاد اختلاف از درون و تلاش برای تجزیه کشور هستند.

سردار علی‌محمد اکبری در یادواره بزرگداشت یاد و خاطره ۸۰۰ سرباز شهید چهارمحال و بختیاری و تجلیل از خانواده شهدا، آزادگان و سربازان نمونه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و فرماندهی انتظامی که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه امنیت اظهار داشت: همچنان شاهد رشادت، از خودگذشتگی و ایثارگری‌های مردان آن دوران در دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: اگر کشوری از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات دفاعی ضعیف باشد بدون شک مورد طمع دشمنان قرار خواهد گرفت، نشان واضح آن هشت سال دفاع مقدس است.


بیشتر بخوانید


سردار اکبری اضافه کرد: وقتی دشمن تصمیم گرفت که از یک نقطه به کشور حمله کند باید دنبال بهانه‌ای باشد و کشوری را پیدا کنند که تابع ابر قدرت‌ها باشد لذا بهتر از صدام پیدا نکردند، صدامی که هم از نظر شخصیتی مغرور و هم به دنبال قدرت برای خود در منطقه بود.

وی اظهار داشت: سربازان در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش عمده‌ای را ایفا و در عرصه دفاع از کشور با تمام توان ایستادگی کردند.

سردار اکبری گفت: اگر از من بخواهند مقایسه‌ای بین نسل امروز و دیروز انقلاب داشته باشم، می‌گویم جوانان امروز بهتر و آماده‌تر از نسل اول انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: سربازان ما به علت توانمندی‌هایی که داشتند در دوران دفاع مقدس تا رده فرماندهی گردان عملیاتی به کارگیری شده بودند و شهید کیوان عرب یکی از این سربازان فداکار است که در دفاع از جان همرزمانش ایثار کرد و مقابل نیرو‌های کماندوی بعثی ایستادگی کرد و به درجه رفیع شهادت رسید.

سردار اکبری با اشاره به جنایات منافقان دیروز و امروز و آتش زدن سرباز مدافع امنیت از سوی ادامه دهندگان راه منافقین در آشوب‌های اخیر، ادامه داد: همه دشمنان بدانند ما مقاوم هستیم و به برکت خون جوانان و هشت سال دفاع مقدس و نخبگان تربیت شده در دانشگاه‌های کشور به جایی رسیده ایم که قدرت‌های بزرگ دنیا هم نیازمند توانمندی‌های ما هستند.

وی با اشاره به اقدامات عوامل فریب خورده در برهم زدن امنیت مردم و ایجاد اغتشاش افزود: همه این‌ها ناشی از طراحی دشمن است؛ چون دشمنان انقلاب اسلامی از باب خارجی نمی‌توانند ورود کنند، لذا به دنبال ایجاد اختلاف از درون و تلاش برای تجزیه کشور هستند.

سردار اکبری ادامه داد: تحریم، تهدید‌ها و سختی‌ها را متحمل شدیم تا امروز خانواده معظم شهدا و ایثارگران سربلند باشند، که نگذاشتیم دشمن به اهداف شوم خود برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.