کلاس‌های حضوری دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف خراسان جنوبی از امروز به طور رسمی آغاز شده و دانشگاه آماده حضور دانشجویان هستند.

لامعی رئیس دانشگاه بیرجند گفت: از تابستان امسال برای شروع کلاس ها در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری برنامه ریزی شده و مشکلی در بازگشایی دانشگاه نداریم.

او افزود: از امروز تمامی کلاس‌های دانشجویان در مقاطع مختلف به صورت حضوری برگزار می‌شود.

لامعی بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش، در سال تحصیلی جدید ۲ هزار و ۸۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی نیز به این دانشگاه اضافه می‌شوند و ثبت نام آن‌ها آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه بیرجند اظهار کرد: از ۲۷ شهریور امسال دانشجویان در پردیس‌های مختلف دانشگاه بیرجند مستقر شده اند و در خوابگاه‌ها حضور دارند.

آمادگی دانشگاه آزاد و علوم پزشکی برای حضور دانشجویان در کلاس‌ها

هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز گفت: هفته گذشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری کلاس‌های حضوری برگزار شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: از امروز کلاس‌ها به صورت حضوری در تمام مقاطع تحصیلی آغاز می‌شود و خوابگاه ها، فضا‌های آموزشی، غذاخوری‌ها و سایر قسمت‌های دانشگاه‌ها آماده هستند و هزار و ۵۰۰ نفر ورودی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی داریم.

موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز گفت: این دانشگاه علاوه بر ترم‌های عادی در تابستان نیز کلاس داشته و کلاس‌ها دایر بوده است.

او گفت: ۸۵۰ دانشجوی جدید امسال داریم و ۴ هزار و ۵۰۰ نفر مجموع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.