معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ارومیه گفت: همه امکانات لازم برای میزبانی شایسته از دوچرخه سواران شرکت کننده در تور بین‌المللی آذربایجان در این شهرستان فراهم شده تا مرحله اول این مسابقات در ارومیه به خوبی به پایان برسد.

جعفر ظرف‌فروش با بیان اهمیت میزبانی توربین‌المللی دوچرخه سواران در ارومیه اظهار کرد: با توجه به موقعیت ژئوپلوتیکی استان آذربایجان‌غربی در شمال‌غرب کشور و با توجه به شرایط مرزی شهر ارومیه؛ میزبانی تور بین‌المللی نشان از امنیت کامل و مطلوب در این شهرستان است.

وی با اشاره به میزبانی ارومیه به عنوان مقصد فاز اول تور بین‌المللی دوچرخه سواری افزود: ۳۵ اُمین تور دوچرخه سواری آذربایجان با نام «ایران آذربایجان» در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و اردبیل برگزار می‌شود که ارومیه اولین مقصد این دوچرخه‌سواران است.

ظرف‌فروش با اعلام اینکه سوت آغاز این تور امروز ساعت ۱۱ صبح در پارک ائل گلی تبریز زده شد، افزود: دوچرخه سواران پس از طی مسافت ۱۵۶ کیلومتری ساعات ۱۴ تا ۱۵ عصر امروز وارد نقطه پایان فاز اول در پارک الغدیر ارومیه می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ارومیه از مردم ارومیه خواست تا با تشکیل مسیر استقبال از دوچرخه سواران خارجی و ملی، دوستدار ورزش بودن خود را ثابت کنند تا این استقبال، سوغات ارزنده دیار شهیدان باکری و امینی برای دوچرخه‌سواران کشور‌های مختلف باشد.

ظرف‌فروش با بیان اینکه آسفالت مسیر‌های این مسابقات ترمیم شده است، یادآور شد: مسیر‌های جاده‌ای و مسیر‌های داخل شهری با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین شهرداری ارومیه روکش آسفالت شده تا تردد دوچرخه سوراان در شرایط مطلوبی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.