رییس پلیس راهور ارومیه گفت: مسیر تردد دوچرخه سواران شرکت کننده در تور بین‌المللی آذربایجان که عصر امروز /پنجشنبه/ وارد ارومیه می‌شوند، تحت کنترل ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه است.

سرهنگ فرنوش گفت: با حضور بیش از ۵۰ نیروی کادر و وظیفه پلیس راهنمایی و رانندگی، مسیر تردد دوچرخه سواران تور بین‌المللی آذربایجان در ارومیه تحت مدیریت ترافیکی پلیس است.

وی با اشاره به مسیر تردد دوچرخه سواران شرکت کننده در این تور افزود: با توجه به اعلام فرمانداری ارومیه، دوچرخه سواران پس از ورود از سمت جاده شهید کلانتری و طی مسیر کمربندی خاتم‌الانبیا و گذر از میدان آذربایجان به مقصد نهایی پارک الغدیر وارد شهر می‌شوند.

سرهنگ اقبالی ادامه داد: همکاران ما در قالب ۱۰ دستگاه گشت خودرویی و ۱۰ تیم موتورسوار همراه شرکت کنندگان تور بین‌المللی دوچرخه سواری هستند تا فاز اول این مسابقات را به یاری خداوند بدون حادثه ناگوار به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه وجود محدودیت‌های ترافیکی در ساعات ۱۴ الی ۱۵ امروز در مسیر‌های اعلام شده ضروری است، اضافه کرد: از مردم به خاطر همکاری و صحه صبرشان سپاسگزاریم و امیدواریم امروز میزبان خوبی برای دوچرخه‌سواران بین‌المللی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.