مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: با ساخت ترینر "مبدل دوچرخه متحرک به ثابت" ایرانی در ارومیه هزینه خرید این محصول به یک سوم کاهش خواهد یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، کیومرث پور ایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بر اثر شیوع بیماری کووید ۱۹، روند ابتلا به بیماری‌هایی، چون چاقی، افسردگی و استرس روند صعودی داشته و ورزش‌های عمومی از جمله رشته دوچرخه‌سواری یکی از بهترین راهکار‌ها برای مقابله با این شرایط در دوران قرنطینه کرونا است.

پور ایراندوست اضافه کرد: با صدور مجوز‌های لازم و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، ورزش دوچرخه‌سواری می‌تواند پویایی، تحرک و نشاط را به جامعه منتقل کند و در این خصوص خانواده‌ها می‌توانند از دوچرخه‌سواری ثابت در خانه نیز استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این راستا با توجه به تبدیل دوچرخه متحرک به ثابت با استفاده از ترینر "مبدل دوچرخه متحرک به ثابت"، نوع ایرانی آن می‌تواند هزینه‌های ناشی از دوچرخه ثابت "تردمیل" را برای خانواده را به یک سوم برساند و دیگر نیازی به دوچرخه ثابت نباشد.

پورایراندوست با اعلام اینکه مجوز‌های فنی برای بانوان دوچرخه سوار در هیأت دوچرخه‌سواری صادر شده است، بیان کرد: تمام تلاش اداره کل ورزش و جوانان برای دریافت مجوز مسابقات دور شهر متمرکز شده و کسب این مجوز گام‌های مهمی را در راستای اعتلای فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد هوای پاک نصیب استان می‌کند.

جعفر کرباسی دبیر هیأت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی و سازنده ترینر هم گفت: ترینر ایرانی برای تمام دوچرخه‌ها قابل نصب بوده و حمل آن بسیار آسان است.

او افزود: ترینر، مبدل دوچرخه متحرک به ثابت ایرانی می‌تواند امکان تمرین دوچرخه‌سواری را در تمام فصول سال و در منزل به ویژه آپارتمان‌ها را مهیا کرده و نیاز خانواده‌ها به دوچرخه ثابت را رفع کند.

انتهای پیام / ش ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
اون جوونه چرا ماسك نزده بود و جون همه رو به خطر انداخته بود ؟