سرهنگ علیمحمدی گفت : پایش جرائم، گامی موثر در ایجاد امنیت و ارتقاء احساس امنیت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار روه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در جلسه کوپ، ضمن تاکید بر مبحث پیشگیری اجتماعی گفت: پیشگیری اجتماعی در کاهش جرایم به ویژه سرقت اثرگذار است و بی توجهی برخی از شهروندان در حفظ و محافظت از اموال خود موجب وقوع سرقت می‌شود.

او افزود: شناسایی افراد مشکوک و مظنون با هدف کنترل جرایم، افزایش امنیت، حفظ احساس امنیت مردم و در کنار آن پیشگیری اجتماعی از طریق آموزش و اطلاع رسانی ظرفیت رسانه ها، مدارس و معتمدین باید بیش از پیش در دستور کار باشد.

سرهنگ علیمحمدی با بیان اینکه پیشگیری از جرایم نیز باید در اولویت کار پلیس باشد، ادامه داد: چنانچه پیشگیری انتظامی و اجتماعی سرلوحه کارمان باشد شاهد امنیت پایدار خواهیم بود.

او پیشگیری انتظامی، اجتماعی را مکمل یکدیگر برشمرد و عنوان کرد: هرگاه فرهنگ سازی، آگاهسازی، آموزش و اطلاع رسانی به مردم در کنار کار انتظامی قرار گیرد آن وقت شاهد رشد بهتر و پایدارتری در حوزه پیشگیری از جرایم خواهیم بود.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام اضافه کرد: امیدواریم با برنامه ریزی در همه زمینه‌ها شاهد افزایش بیش از پیش موفقیت‌ها و کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی باشیم که این موضوع ضمن ارتقای احساس امنیت، رضایت مردم را نیز در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.