سرهنگ علیمحمدی با اشاره به اینکه توسعه مراکز انتظام و موسسات حفاظتی و مراقبتی از اولویت‌های پلیس پیشگیری است، گفت: قطعا اعتماد مردمی در سایه ارائه خدمات مطلوب حاصل می‌شود.

سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: هدف اصلی موسسات حفاظتی و مراقبتی ایجاد امنیت در جامعه است.

او افزود: پلیس پیشگیری مصمم است که فعالیت شرکت‌های خدمات انتظامی را طبق اساسنامه و ابلاغیه مرکز، مدیریت و اصل فعالیت آن‌ها هم باید ارتقای امنیت در جامعه باشد.

او امنیت ، عدالت و رفاه را سه مولفه ویژه و اصلی هر حکومتی دانست و بیان کرد: بدون امنیت ، دو مولفه دیگر نیز قابل انجام نبوده و در غیاب عنصر امنیت ، مسائل دیگری چون عدالت و رفاه تحقق نمی‌یابد.

 علیمحمدی با اشاره به اینکه توسعه مراکز انتظام و موسسات حفاظتی و مراقبتی از اولویت‌های پلیس پیشگیری است، اظهار کرد: قطعا اعتماد مردمی در سایه ارائه خدمات مطلوب حاصل می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام ، مطرح کرد: محور کار پلیس بر اساس پیشگیری از تنش‌های اجتماعی است چرا که امروز نیروی انتظامی یک مجموعه جامعه محور است که بر افکار عمومی توجه ویژه دارد و همواره پیشگیری اجتماعی را بر تمام امور مقدم می‌داند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.