استاندار کردستان:

خدمات سپاه به ویژه در بحث محرومیت زدایی ارزشمند است

استاندار کردستان گفت: خدمات سپاه به ویژه در بحث محرومیت زدایی ارزشمند است و قطعا این نهاد بیش از گذشته در راستای خدمت به مردم و اقشار ضعیف جامعه گام برخواهد داشت.

اسماعیل زارعی‌کوشا در رزمایش کمک مومنانه در سنندج که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سپاه و بسیج با رشادت ها و خدمات صادقانه خود، اهداف مد نظر امام(ره) به عنوان تشکیل دهنده این نهاد را تحقق بخشیده اند.

شجره طیبه سپاه در طول بیش از چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی نشان داده که به حق نهادی مردمی و انقلابی است و به لطف خداوند و کسانی که در این نهاد خدمت می‌کنند آنچه مدنظر امام راحل از تشکیل این نهاد بوده هم در دفاع مقدس و بعد از آن هم در خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی و هر جایی نیاز بوده حضور داشته‌اند.

وی خدمات سپاه در زمینه های خود به ویژه بحث محرومیت زدایی را بسیار ارزشمند دانست و افزود: قطعا این نهاد مقدس با قدرت و بیش از گذشته در راستای خدمت به مردم و اقشار ضعیف جامعه گام برخواهد داشت.

استاندار کردستان با یادآوری ۲۳ دوره رزمایش کمک مومنانه سپاه در کردستان گفت: این کار از همین نمونه‌هاست که مقام معظم رهبری کمک مومنانه را مطرح کردند و سپاه و بسیاری از مجموعه‌ها پای کار آمدند.

در این رزمایش، ۹۵ سری جهیزیه به زوجین نیازمند اعطا شد، ۶ هزار جفت کفش و یک هزار و ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد و ۳۵۷ زندانی جرائم غیرعمد و یا کم‌خطر از زندان آزاد شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.