امام جمعه سرفاریاب گف:مراسم یادواره ۷۲ شهید بخش سرفاریاب در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر سرفاریاب برگزار شد.

امام جمعه سرفاریاب در این آیین عمل به وصایا و حرکت در مسیر و اهداف شهداء را موجب شادی روح شهداء و عاقبت بخیری عموم مردم دانست و گفت: مطالعه آثار دفاع مقدس و وصیت نامه شهیدان بهترین و مناسب ترین روش برای مانوس شدن و ادای دین به شهداء و رزمندگان دفاع مقدس است.

حجت الاسلام زارعی پور افزود: ما هرچه امروز از استقلال، امنیت و اقتدار داریم از جانفشانی و مقاومت آنان در طول هشت سال دوران دفاع مقدس است.

سرپرست حوزه مقاومت حوزه ابوالفضل (ع) سرفاریاب نیز هدف از برگزاری چنین یادواره هایی را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء به ویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه دانست.

رفعتی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷ یادواره شامل ۴ یادواره شهدای پایگاهی، ۲ یادواره شهدای آبروی محله و یک یادواره شهدای حوزه برای گرامیداشت یاد و نام شهدا در بخش سرفاریاب برگزار شده است و امیدواریم تا پایان سال نیز برگزاری این یادواره ها ادامه یابد.

نواختن سرود انقلاب، دکلمه خوانی یکی از اعضاء خانواد‌ه شهداء، روایتگری یکی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، شعرخوانی در وصف شهدا، مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.