نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:مدافعان حوزه نظامی و امنیتی کشور شهدایی هستند که اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن در اشغال دشمنان بماند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: مدافعان حوزه نظامی و امنیتی کشور شهدایی هستند که اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن در اشغال دشمنان بماند.

او با بیان اینکه رزمندگان در سنگرها جنگیدند اما اصلی‌ترین قدرت، قدرت علمی است، افزود: دانش‌آموزان نیروی اصلی این قدرت هستند که در سنگر علمی مدارس و با استفاده از توانایی اساتید ، ایرانی آباد را خواهند ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:دانش آموزان قشر جوان جامعه هستند و امیدواریم بتوانند با درایت و استعداد خود در مسیر شکوفایی این کشور قدم‌های خوبی را بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه زیربنای همه قدرت‌های موجود یک جامعه، قدرت فرهنگی و نیروی انسانی آن است، ادامه داد: هر کشوری متناسب با وضعیت و شرایط موجود، مؤلفه‌های قدرت مشخصی دارد و این مؤلفه در مقاطع مختلف زمانی تغییر می‌کند.

او گفت: در یک نقطه بزرگترین مؤلفه قدرت، قدرت نظامی و در مقطعی دیگر بزرگترین مؤلفه، قدرت اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان  با اشاره به اینکه زیربنای تمام این مولفه‌ها قدرت انسانی و فرهنگی یک جامعه است، افزود: امروز نمود قدرت انسانی و فرهنگی ایران، دانش‌آموزان هستند و اگر در آینده خواستار جامعه‌ای زیبا هستید، از امروز باید به فکر باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.