در جشنواره شهید رجایی عملکرد ۷۰ دستگاه در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت که ۲۰ دستگاه در شاخص‌های عمومی و اختصاصی برگزیده و تقدیر شدند.

تحقق شعار سال، کسب رضایت مردم، سند تحول دولت مردمی، بهره‌وری، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تسهیل و ایجاد اشتغال، ارتقاء فرهنگ سازمانی از محور‌های مهم جشنواره شهید رجایی امسال بود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم تجلیل از برگزیده گان جشنواره شهید رجایی با اشاره به اخلاص درعمل و خدمت صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: اخلاص در عمل، سبب موفقیت مسئولان اجرایی در خدمت به مردم می‌شود.
او  افزود: درهر سمت و پستی که هستیم قبل از ارزیابی دیگران باید خودمان را ارزیابی کنیم؛ چراکه به قول شهید رجایی این میز‌ها ماندنی نیست که اگر ماندنی بود به ما نمی‌رسید.

افشارچی استاندار زنجان هم با تأکید برمولد سازی و آزاد سازی دارایی‌های منقول و غیرمنقول دستگاه‌ها، گفت: در استان ساختمان‌های بزرگ و نیمه کاره زیادی داریم که معطل مانده اند در حالی که می‌توان این دارایی‌ها را تبدیل به ثروت و طرح‌های مهم استانی کرد.

او افزود: داشبورد مدیریت برای شفاف سازی عملکرد دستگاه‌ها راه اندازی شده که در گام اول داده‌های خام نیاز است / از از مدیران دستگاه‌ها انتظار میرود دراین خصوص همکاری و اهتمام جدی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.