رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونا شهرستان‌های بوشهر، گناوه، جم، دشتستان، دشتی، عسلویه و کنگان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

دکتر حسن ملکی‌زاده صبح روز یکشنبه ۳ مهر بیان کرد که طی شبانه‌روز گذشته ۲۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده و ۱۶ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

او عنوان کرد که در حال حاضر ۳۸ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند که خوشبختانه هیچ‌کدام از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری نیستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از تداوم روزهای بدون فوتی کرونا خبر داد و بیان کرد که تعداد جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر به ۲ هزار و ۲۲۶ نفر رسید.

دکتر ملکی‌زاده تعداد کل مبتلایان را ۱۰۸ هزار و ۵۵۶ نفر عنوان کرد و گفت: بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونا، استان بوشهر دارای هفت شهرستان در وضعیت آبی و سه شهرستان در وضعیت زرد کرونایی است.

او می‌گوید: بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونا شهرستان‌های بوشهر، گناوه، جم، دشتستان، دشتی، عسلویه و کنگان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر بابیان اینکه شهرستان‌های دیلم، دیر و تنگستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند گفت: بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونا، شهرستان گناوه از وضعیت زرد کرونایی به آبی کرونایی تغییر یافت و همچنین شهرستان تنگستان از وضعیت آبی کرونایی به زرد کرونایی تغییر پیدا کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.