سرپرست فرمانداری نیکشهر گفت: ۸۲ کیلومتر فیبر نوری با هدف پایداری خطوط مخابراتی بخش بنت با جمعیت حدود ۳۵ هزار نفر از هوایی به زمینی برگردان و بهره‌برداری شد.

مجیب حسنی اظهارداشت: با رسیدن فیبرنوری به بخش بِنت نیکشهر بیش‌از ۶ هزار خانوار روستایی در ۵۰ روستای بخش‌های مرکزی و بنت از آنتن‌دهی تلفن و اینترنت پایدار بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: باتوجه به قطعی متعدد ارتباط مخابراتی بخش بنت و دهستان چاهان بخش مرکزی، برای پایداری خطوط مخابراتی مناطق یاد شده پیگیر تکمیل و زیربار بردن فیبر نوری زمینی از این مناطق هستیم.

سرپرست فرمانداری نیکشهر با بیان اینکه ۲۳۷ کیلومتر فیبرگذاری در این شهرستان مصوبه سفر وزیر ارتباطات به استان سیستان وبلوچستان بود که هم‌اینک در حال اجراست، خاطرنشان کرد: تسریع در تکمیل این طرح از خواسته‌های اصلی مردم است.

وی بر زمینی شدن فیبرنوری نیکشهر به منطقه نکهچ و گرگان، هنزم زیردان و چاهان، کوچینک و نسپوران و چانف و آهوران تاکید کرد و اظهارداشت: مسوولان در این زمینه تلاش‌های لازم را انجام تا شاهد ارائه مناسب خدمات تلفن و اینترنت در سطح مناطق شهری و روستایی باشیم.

 نیکشهر از شمال به شهرستان‌های لاشار و ایرانشهر، از شرق به شهرستان‌های قصرقند و راسک، از جنوب به شهرستان‌های کنارک و چابهار، از غرب به شهرستان‌های فنوج و استان هرمزگان محدود است.

شهر نیکشهر در فاصله ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار