مدیرکل پایانه و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تمامی امکانات لازم در مرز ریمدان برای پذیرایی از زائران حسینی کشور پاکستان اندیشیده شده و ناگان مسافری جنوب استان در حال آماده باش است.

جلال الدین قادری گفت: یک ماه نیرو‌ها در این مرز مستقر هستند تا خدمات لازم به زائران انجام شود و ۱۰ لاین ورود و خروج، نصب کانکس سریع النصب، نصب ۸۰۰ چادر و سایر زیرساخت‌ها انجام شده است.

او گفت: سال گذشته بیش از ۳۳ هزار تردد در مرز ریمدان ثبت شده و هم اینک برای جابجایی زائران حسینی ناوگان حمل و نقل آماده هستیم و تا ۱۰ هزار تردد را می‌توانیم داشته باشیم.

او گفت: آمادگی پذیرایی روزانه ۱۰ هزار زائر اربعین حسینی از طریق مرز ریمدان دشتیاری وجود دارد.

به گفته استاندار سیستان و بلوچستان؛ امکانات رفاهی، پذیرایی، اسکان و حمل و نقل زائران پیش بینی شده و خدمات لازم در حال انجام است و امیدواریم به نحو احسن خدمات لازم انجام و مشکلی در پیش رو نباشد.

حسین مدرس خیابانی گفت: روزانه ۷۰ هزار لیتر آب، تهیه برق اضطراری، لکه گیری مسیر ۵۳ کیلومتر ریمدان به جاده اصلی، مخازن ذخیره آب، تامین فیبر نوری بصورت زمینی و رفع قطعی‌های مکرر تلفن و اینترنت برای زائران انجام و تقسیم کار شده و مسوولان بویژه اداره کل پایانه و حمل و نقل جاده‌ای مستقر و برای رفع مشکلات در زمان کم اقدام می‌کنند.

او گفت: برای پیشگیری از کرونا نیرو‌های بهداشتی و درمانی مستقر و برای استقرار بیمارستان صحرایی سیار توسط نیرو‌های مسلح و ستاد فرمان امام در حال تلاش هستند تا مشکلی پیش نباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار