دارنده ۷ مدال طلای المپیک و جهان گفت: افتخارآفرینی‌های محمد بنا در کشتی فرنگی را نباید فراموش کرد.

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: نتایج کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی صربستان نباید به این منجر شود که ما زحمات و افتخارآفرینی‌هایی که محمد بنا در کشتی فرنگی داشت را فراموش کنیم.

سوریان تصریح کرد: با توجه به نتایجی که کشتی فرنگی در جهانی سال گذشته کسب کرده بود، انتظارات از این تیم بالا رفته بود و ملی پوشان نیز تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی انجام داده بودند، اما برخی از حوادث اجتناب ناپذیر است و به نوعی شانس با آن‌ها همراه نبود.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی افتخارات زیادی داشته، اما روز‌های سختی را هم پشت سر گذاشته است و باید بپذیریم که نتایجی که کشتی فرنگی در حدود ۲۰ سال گذشته بدست آورده از جمله ۳ مدال طلای المپیک لندن، مدال طلای المپیک توکیو و چندین مدال طلای رقابت‌های جهانی همه با زحمات محمد بنا بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بدست آمده است.

سوریان گفت: انتقاداتی که از تیم فرنگی می‌شود به حق است و باید رخداد‌های امسال را بپذیریم و به دنبال جبران آن باشیم و کشتی فرنگی قطعا این قابلیت را دارد که در آینده این نتیجه را جبران کند.

دارنده ۷ مدال طلای المپیک و جهان در پایان خاطرنشان کرد: منتظر این هستیم که ببینیم محمد بنا چه تصمیمی خواهد گرفت تا فدراسیون نیز برنامه ریزی لازم را برای تیم ملی کشتی فرنگی به عمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
آقای بنالطفالطفابرگرد کشتی فرهنگی مانیاز صددرصد نیازداره
آخرین اخبار