مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: یکی از زائران اربعین حسینی خراسان جنوبی در مسیر نجف به کربلا فوت کرد.

نوفرستی  از آسمانی شدن یکی از زائران اربعین حسینی به نام مهدی قلی زاده در سحرگاه امروز  از شهرستان طبس در مسیر نجف به کربلا خبر داد.

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه این زائر امام حسین (ع) بالای ۵۰ سال سن داشت و با مرگ طبیعی فوت کرده است، افزود: با توجه به گزارشات ارسالی مابقی زائران اربعین امسال استان در سلامت کامل هستند.

او در خصوص انتقال پیکر این زائر به کشور اظهار کرد: بر اساس نظر خانواده زائر متوفی، محل دفن متوفی مشخص و پس از آن تصمیم گیری می‌شود.

نوفرستی با اشاره به جدایی سه نفر از زائران آقای بالای ۵۰ سال از افراد گروه در اربعین امسال، ابراز امیدواری کرد: با توجه به حضور راهنمای زائران در ورودی کربلا مراتب اعلام و افراد جدا شده از گروه‌ها به زودی بازگردانده می‌شوند.

به گفته مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی در مسیر نجف به کربلا، ورودی نجف، کربلا و ... گروه‌های مختلفی از کارگزاران حج و زیارت کشور در قالب ارشاد و راهنمایی زائران و گروه‌های امداد و نجات هم از هلال احمر برای امداد رسانی به زائران مستقر هستند.

نوفرستی گفت: تعداد زیادی از کارگزاران استان هم در موکب‌ها مشغول فعالیت و خدمت رسانی در شهر‌های مختلف بوده و وظیفه راهنمایی و ارشاد را به عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار