مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: شهروندانی که گزارشی از سرقت اموال تاسیسات شهری و روستایی به شرکت آب و فاضلاب استان دهند پاداش دریافت می کنند.

رضا خرده دان مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با توجه به تفکیک اماکن مورد سرقت و همکاری خوب نیرو‌های انتظامی و نظارت‌های مردمی، آمار سرقت از تاسیسات شهری و مجتمع‌های روستایی تامین آب این استان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.

خرده دان افزود: در عین حال سرقت از تاسیسات تامین آب در مناطق روستایی خارج از محدوده که سطح دسترسی کمتری دارند ۴۰ درصد افزایش یافته است؛ که عمدتا سرقت ترانس برق و کابل و دریچه حوضچه‌های شیرفلکه می‌باشد.

وی اضافه کرد: به دنبال ایجاد موانع فیزیکی و نظارتی بیشتر برای اینگونه تاسیسات روستایی هستیم تا با پیشگیری از سرقت‌های احتمالی آینده، جریان آب آشامیدنی مردم را برقرار نگه داریم.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: در راستای مسئولیت اجتماعی از کلیه عموم مردم نیز تقاضا داریم برای جلوگیری از بروز بحران در امر آبرسانی در شهر‌ها و روستا‌ها با شرکت آبفا همکاری کرده و هرگونه گزارشی از سرقت کابل و ترانس و دریچه و یا فعالیت مالخر‌ها را به پلیس ۱۱۰ و یا از طریق سامانه ۱۲۲ به حراست شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اطلاع دهند و از جوایز مربوطه آن نیز برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.