مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان برگزار شد و محمد جوزدانی به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان امروز با حضور عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و جواد محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

برای تصدی پست ریاست هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، محمد جوزدانی، مجتبی محمدی، کسری باقی، محمد فلاحیان، مهران نوری، محمد جهان‌آرائی و سعید رستمی ثبت نام کرده بودند که سعید رستمی در این مجمع حضور نداشت و مهران نوری نیز به نفع کسری باقی انصراف داد.

محسن تابش‌فر که اردیبهشت‌ماه امسال  به عنوان سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش‌اندام استان اصفهان منصوب شده بود، در این نشست حضور داشت.

کاندیدا‌ها در زمان مقرر به بیان برنامه‌های خود برای هیأت پرداختند و سپس رأ‌ی‌گیری انجام شد؛ مجتبی محمدی و محمد جوزدانی به ترتیب با کسب ۱۲ و ۱۱ رأی از مجموع ۳۲ رأی به دور دوم راه یافتند.

در پایان محمد جوزدانی با ۱۶ رأی در مقابل ۱۵ رأی مجتبی محمدی، به عنوان رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان انتخاب و برای ۴ سال سکاندار این هیأت ورزشی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار