استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع شهدای استان در مرز شلمچه نیمه کاره است و امیدواریم تا اربعین سال آینده تکمیل شود.

سید علی احمدزاده در بازدید از موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه و نحوه خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی به همراه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های معاون امور عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و همکاری شرکت نفت و گاز گچساران قدردانی کرد و گفت: خدا را شاکریم که در مدت زمان کوتاهی توانستیم در این سایت کار‌هایی برای خدمت به زوار انجام دهیم.

او راه اندازی این مجموعه در مرز شلمچه را نیاز کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: تلاش نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و نماینده، ولی فقیه در استان در این رابطه قابل تقدیر است و امیدواریم برای بهره‌برداری از این مکان با همه امکانات، حمایت‌های لازم انجام شود.

احمدزاده حضور کهگیلویه و بویراحمد در کنار سایر استان‌ها در مرز شلمچه برای خدمت به زائران اربعین حسینی را افتخاری برای استان دانست و ادامه داد: تلاش می‌کنیم سال آینده کمبود‌ها را جبران و به نحو احسن به زوار خدمت کنیم.

مهدی روشنفکر، نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی وجود سایت شهدای کهگیلویه و بویراحمد برای زوار اربعین را نیاز استان عنوان کرد و گفت: این مکان به همت استاندار و دیگر مسئولان ساخته شد و همانطور که در جنگ تحمیلی استان برجسته‌ای به لحاظ اعزام به جبهه بودیم، در خدمت‌رسانی به زوار اربعین هم برجسته هستیم.

سید ناصر حسینی‌پور، نماینده مردم گچساران و باشت حماسه عاشورا را هویت و عزت ملت ایران دانست و افزود: بر اساس این مکتب دفاعی توانستیم در ۸ سال جنگ در مقابل دشمن تا دندان مسلح بایستیم.

کیامرث حاجی‌زاده، معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ساخت سایت شهدای استان و زائرسرای مشهد را ۲ اقدام مهم فرهنگی استان عنوان کرد و گفت: در کمتر از ۲ ماه کار‌های لازم در این مکان انجام و ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۳۰ سرویس حمام ساخته و راه اندازی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.