مچ اندازان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی مچ اندازی کشور در بخش های مختلف نتایج درخشانی را کسب کردند.

 مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: بیست و پنجمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۳۰۰ ورزشکار، طی روز‌های ۱۴ لغایت ۱۸ شهریورماه به میزبانی شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی برگزار شد.

حامد جولایی افزود: تیم کردستان توانست در این رقابت‌ها و در بخش نتایج تیمی جایگاه نخست رده‌های سنی امید و بزرگسالان، عنوان دوم رده سنی جوانان و جایگاه سوم رده سنی پیشکسوتان را از آن خود کرد.

او بیان کرد: در رده سنی امید این مسابقات کردستان با بدست آوردن ۸ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز با اقتدار در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و صاحب کاپ طلا شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان  گفت: در رده سنی جوانان مچ اندازان کردستانی با کسب ۱ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در جایگاه نایب قهرمانی ایستادند و کاپ نقره این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

جولایی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان کردستان با ۸ طلا، ۱ نقره و ۴ برنز در جایگاه نخست ایستاد.

او اضافه کرد: در رده پیشکسوتان این دوره از رقابت‌ها نمایندگان استان با ۳ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز کاپ برنز را برای کردستان به ارمغان آوردند.

 گفتنی است؛ در بخش مجموعه مدال‌های کسب شده تیم مچ اندازی استان کردستان با بدست آوردن ۳۸ مدال رنگارنگ (۲۲ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۶ برنز) بعد از خراسان رضوی در جایگاه دوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

بهروز عباسی و افشین زارعی مربیگری و سرپرستی تیم مچ اندازی استان کردستان در این دوره از رقابت‌ها را بر عهده داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.