دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه از افزایش خودپرداز‌های ثابت و سیار (سالنی) برای ارائه خدمات به زائرین اربعین و افزایش سقف برداشت نقدی از خودپرداز‌ها از ۲ میلیون ریال به پنج میلیون ریال از هشت شهریور تا پنجم مهرماه خبر داد.

جلال صفری دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه استقرار دستگاه‌های سیار بانک‌های استان به تعداد ۱۲ دستگاه، فعال بودن خودپرداز‌های ثابت از ورودی استان تا مرز خسروی برای ارائه خدمات و پرستاری ۲۴ ساعته از خودپرداز‌های ثابت، سیار و سالنی در کل استان از دیگر خدماتی است که برای زائرین اربعین در نظر گرفته شده است.

وی از فعال شدن شعب ارزی در استان و ارایه خدمت در ساعت اداری و باجه عصر و روز‌های تعطیل (به ازای هر زائر ۱۰۰ دلار با نرخ توافقی) و تامین نقدینگی خودپرداز‌ها و تقویت اکیپ‌های پول رسانی و فعال شدن موکب‌های شبکه بانکی در قصرشیرین و ارایه خدمات فرهنگی و پذیرایی از زائرین خبر داد.

رئیس امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: یک دستگاه یخ ساز توسط بانک ملی برای ارایه خدمات به زائرین در قصرشیرین مستقر شده و موکب‌های فرهنگی و درمانی بانک ملی در نجف اشرف هم برای ارایه خدمات پزشکی، درمانی و دارویی به زائرین در نظر گرفته شده است.

صفری تعداد سنا‌های ثبت شده تا پایان ۱۴ شهریور را ۱۰۱ هزار و ۵۶۶ رکورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد تا امروز بانک ملی ۵۲ هزار و ۶۰۷ رکورد، بانک تجارت هشت هزار و ۹۳۵ رکورد، بانک صادرات هشت هزار و ۵۱۵ رکورد، بانک سپه ۶ هزار و ۵۶۷ رکورد و بانک ملت ۶ هزار و ۵۳۰ رکورد و سایر بانک‌ها ۱۸ هزار و ۴۱۲ رکورد داشته اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.