رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: در ۵ ماهه گذشته ۵۳ هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل صادر شده است.

بهرام خیاوی با بیان اینکه ۳۴ شرکت در حوزه کالا در حال خدمات رسانی به مردم هستند گفت: در مدت یاد شده ۷۷۴ هزار و ۳۲۱ تن کالا از شهرستان اردبیل جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالای این شهرستان با اشاره به اینکه در ۵ ماهه گذشته ۳۸۰ هزار نفر مسافرنیز توسط ۲۱ شرکت مسافربری از این شهرستان جابجا شده اند گفت: این میزان جابجایی در قالب ۶۳ هزار و ۲۱۴ سفر انجام شده است.

خیاوی در جهت ارتقای ایمنی راهها، خط کشی ۲۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را در ۵ ماهه گذشته یادآور شد و گفت: ۸۶ کیلومتر از شیب شیروانی راههادر ۵ ماهه گذشته توسط راهداران اصلاح شده است.

او در مدت یاد شده از اصلاح و رفع افتادگی ۲۲۵ کیلومتر از شانه راه در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: در ۵ ماهه گذشته راهداران در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد هزار و ۶۰۰ عدد دپوی خاکی ایجاد کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل ایمن سازی ۸ مورد از رمپ‌های ورودی و خروجی، رنگ آمیزی هزار عدد از پایه تابلو و علائم، ایجاد روشنایی نقطه‌ای در ۱ محل، تهیه و نصب ۲ عدد از چراغ‌های چشمک زن، تعمیر ۸۶۳ شاخه از گاردریل‌های آسیب دیده، ارتقای حفاظ انجام شده (نیوجرسی مفصلی) به طول ۷۴۰ مترو نصب ۷۰۰ مترحفاظ در پرتگاه‌ها و آبرو‌ها و رفوژ میانی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

خیاوی حفاظت و صیانت از حریم راه را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور ۲۵۰ مورد گشت حریم در جاده‌ها تاکنون نسبت به شناسایی و توقف ۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز اقدام شده، با اخذ دستور قضایی ۲۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز قلع وقمع و تخریب شده است.

او با بیان اینکه در این مدت ۷۰ مورد از بنر و تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و قلع و قمع شده ادامه داد: ۵۸ مورد اخطار و توقف کار به ساخت و ساز و درختکاری غیرمجاز ابلاغ شده همچنین از ۲۰ مورد حفاری و درختکاری غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار