فرمانده انتظامی استان کرمان از اعزام دومین گروه از نیرو‌های کمکی پلیس به ماموریت اربعین به منظور مشارکت در برقراری نظم و امنیت تردد خبر داد.

سردار"عبدالرضا ناظری"در تشریح این خبر گفت: فراجا همواره از این توفیق ارزشمند برخوردار بوده تا در ابعاد مختلف در زمینه خدمت رسانی به زوار اربعین اجرای ماموریت کند که در این رابطه صبح امروز دوازدهم شهریورماه طی آئینی در ستاد فرماندهی انتظامی استان، نیرو‌های کمکی و ناوگان خودرویی پلیس کرمان به ماموریت برقراری نظم و امنیت اربعین حسینی اعزام شدند.

وی افزود: در این رابطه استان کرمان به عنوان یک استان معین، هم در زمینه عبور و تردد مسافرین و زوار اربعین کشور‌های همسایه و هم در زمینه تردد زائرین اربعین از مرزها، ایفای نقش و در زمینه برقراری امنیت ترفیکی انتظامی و اجتماعی زوار و مسافرین اجرای ماموریت خواهیم داشت.

سردار"ناظری" ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس امنیت عمومی، گذرنامه و امور اتباع در مرز‌های شرق و جنوب کشور برای تسهیل در صدور گذرنامه‌ها حضور می‌یابند و علاوه بر این‌ها یک سری ماموریت‌ها و خدمات را در موکب‌ها نیز خواهیم داشت و به صورت تمام و کمال در خدمت تمامی زوار اربعین از روز‌های آغازین تا پایان این رویداد مهم هستیم.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: امروز هم برای جمع زیادی از همکاران بنده این توفیق حاصل شد تا در قالب تیم‌هایی از یگان ویژه، پلیس پیشگیری، انتظامی، راه و راهور تسهیل کننده تردد، امنیت و ورود و خروج زوار اربعین باشند که در قالب دومین گروه اعزامی از مجموعه انتظامی استان کرمان عازم مرز‌های استان ایلام و دیگر مناطق غرب کشور می‌شوند و تا بازگشت آخرین کاروان‌های اعزامی به کربلا حضور و انجام ماموریت خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار