شریفی گفت: تاکنون ۶۴ هزار و ۳۵۰ یزدی ثبت نام اولیه خود را در سامانه سماح انجام داده اند.

شریفی،مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: تاکنون ۶۴ هزار و ۳۵۰ یزدی در قالب ۳۸ هزار و ۱۵۰ گروه، ثبت نام اولیه خود را در سامانه سماح انجام داده اند که از این تعداد، ۳۹ هزار و ۳۰۰ نفر در قالب ۲۳ هزار و ۲۰۰ گروه ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

او گفت: زائران می‌توانند به سامانه سماح مراجعه کرده و با پرداخت ۱۸ هزار تومان هم ثبت نام خود را قطعی کرده و هم بیمه شوند.

شریفی گفت: با توجه به اینکه امور بیمه‌ای در عراق وجود ندارد، زائران در صورت بروز حادثه امکان جبران نیست، بنابراین زائران حتما در سامانه سماح ثبت نام قطعی کنند.

مدیر حج و زیارت استان یزد بر لزوم تزریق حداقل دو دوز واکسن و به همراه داشتن گذرنامه معتبر تأکید کرد و گفت: مرز‌ها در حال حاضر تقریبا شلوغ بوده و برای اینکه راحت از مرز رد شوند، بهتر است که با تکمیل کار‌های خود به سمت مرز بروند.

او گفت: کسانی که اعتبار گذرنامه هایشان اول شهریور ۱۳۹۰ است، می‌توانند از ساعت ۸ تا ۲۰ به فرودگاه شهید صدوقی مراجعه کرده و گذرنامه خود را تمدید کنند. همچنین بیش از ۱۰۰ هزار برگه تردد اربعین صادر شده که به دستشان خواهد رسید و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر حج و زیارت استان یزد با اشاره به اینکه افراد فاقد گذرنامه باید به پلیس+۱۰ مراجعه کنند، گفت: شهروندان بهتر است سریعتر در سامانه سماح ثبت نام کنند و سفر خود در عراق را طول ندهند تا سایر زائران نیز فیض ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.