آغاز آموزش‌های شهروندی در ایستگاه آتش نشانان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز گفت: به منظور افزایش مشارکت شهروندان، دوره‌های آموزشی شهروندی در ایستگاه آتش نشانان داوطلب واقع در بوستان مادر شیراز برگزار می‌شود.

آتش پاد محمد هادی قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در خصوص شروع به کار ایستگاه آتش نشانان داوطلب شهر شیراز اظهار کرد: به منظور افزایش مشارکت شهروندان و استفاده از ظرفیت نیرو‌های داوطلب آتش نشان، دوره‌های آموزشی عملی و تئوری شهروندی در ایستگاه آتش نشانان داوطلب واقع در بوستان مادر به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

او افزود: با راهبری سازمان آتش‌نشانی شیراز و تجهیز شدن این ایستگاه، فعالیت داوطلبان آغاز و شهروندان شیرازی با استقبالی مطلوب، در دو روز متوالی (۸ و ۹ شهریور ماه) با آموزش اطفا حریق و کمک‌های اولیه در این مکان آشنا شدند.

به گفته آتش پاد قانع، در این پایگاه با استقرار نیرو‌های داوطلب، تحت نظارت مربیان متخصص سازمان آتش‌نشانی شیراز، انجام انواع آموزش ها، مانور ها، آشنایی با ابزار‌ها و ماشین‌آلات امدادی و اطفایی و عضویت نیرو‌های داوطلب صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز یاد آور شد: تقویت آتش نشانان داوطلب و افزایش این جمعیت ارزشمند و پر تلاش، با ایجاد بستری مناسب توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در جهت پرورش نیرو‌هایی کارآمد، این مجموعه بزرگ را به هدف خود و رسیدن به شهری ایمن و بدون حادثه نزدیک خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار