معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان گفت: در عنبرآباد ۵۶ پروژه با ۱۶۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

علی بیگزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان در جلسه شورای اداری عنبرآباد گفت: ۵۶ پروژه با ۱۶۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است که اجرای طرح هادی در سطح استان منحصر به فرد است.

او افزود: باید دین خودمان را به مردمی که پای نظام و انقلاب هستند با خدمت صادقانه ادا کنیم.

حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد هم در جلسه شورای اداری این شهرستان به مناسبت هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی برای تبیین سبک مدیریتی شهدای دولت است و از این مسیر درس بگیریم و خصوصیات ارزشمند شهیدان دولت را در نحوه مدیریت کشور بکار بگیریم.

او افزود: الگو سازی مدیریت این شهدا برای مسئولان نظام از بزرگترین قدم‌هایی است که می‌تواند به اعتلای اهداف بلند انقلاب تحکیم وحدت میان مردم و مسئولان ایجاد کند و دشمن روی برهم زدن اتحاد و ایجاد آشوب دست گذشته است که همواره تیرشان به سنگ خورده است.

امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: نعمت خدمتگذاری به هرکسی عطا شده که باید با تمام توان در مسیر خدمت به مردم بکار گرفته شود و باید قدردان فرصت‌ها باشیم.

یزدان افشاری فرماندار عنبرآباد نیز گفت: در بحث خرما بازار جهانی در عنبر آباد شکل گرفته است و احداث این زیرساخت با ۷۰ هزار متر مربع در محل شهرک صنعتی در راستای رفع دغدغه‌های کشاورزان در دست اجرا است.

فرماندار عنبرآباد بیان کرد: جشنواره خرمای کلوته آبانماه به صورت ملی در عنبرآباد برگزار خواهد شد.

افشاری اظهار کرد: با حضور میدانی سپاه چالش آب رو به کاهش است و تا ۱۱ سال آینده آب شرب مردم حل خواهد شد.

فرماندار عنبرآباد تصریح کرد: با وجود ۷۰۰ هزار تن محصول کشاورزی در حوزه حمل و نقل مشکل داریم که باید در صنعت بسته بندی و پایانه‌های صادراتی به صورت جدی ورود کنیم.

افشاری اظهار کرد: برای دسترسی به جاده‌های روستایی و عشایری در سیل اخیر هنوز دچار چالش هستیم
و بسیاری از راه‌های روستایی هنوز مسدود هستند و بازگشایی راه‌های روستایی و عشایری باید توجه شود.

فرماندار عنبرآباد گفت: ظرفیت گردشگری مستلزم تامین زیرساخت‌های مهم از جمله دسترسی جاده است و دهستان امجز نیاز به تکمیل راه دسترسی دارد که در حوزه گردشگری تحول ایجاد می‌شود.

برچسب ها: هفته دولت ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.