حبیب الله محبی گفت: نهضت آسفالت در ۹۷ روستای استان ایلام اجرایی شده و از شهریور سال گذشته در ۶۹ روستا و در هفته دولت در ۲۸ روستا آسفالت معابر انجام شده است.

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راهی به نام راه «نهضت آسفالت» در روستاها آغاز کرده‌ایم، مطالعات لازم برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در روستاهایی از شهرستان‌های آبدانان، ایوان و سیروان با همکاری میراث فرهنگی صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: زیباسازی معابر در روستاها با همکاری بنیاد مستضعفان نیز از اولویت‌های بنیاد مسکن است.

وی گفت: با توجه به توپوگرافی مناطق روستایی استان، مناطقی هستند که نیاز به ایمن سازی دارند، از ۲ سال گذشته، ۴۰ روستا در طرح ایمن سازی روستایی قرار گرفتند.

محبی عنوان کرد: برای نخستین بار از سال گذشته مقدمات اخذ اعتباری مناسب از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت با برنامه ریزی های لازم و در دستور کار گرفتن مناقصه‌ها در راستای رفاه حال روستاییان در این بنیاد صورت گرفته است.

وی افزود: از۱۴۰۰ ساخت سه هزار و ۶۰۰ واحد در طرح مسکن ملی با حمایت‌های حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره)،بنیاد مستضعفان و کمیته امداد آغاز شده است، متقاضیان نیز در لیست نوبت دهی تسهیلات کم بهره قرار گرفته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.