معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر تداوم حمایت از واحدهای تولیدی مشکل دار تاکید کرد.

جواد کرمی با بیان اینکه بدنبال تداوم سرمایه گذاری، رشد و توسعه اقتصادی استان هستیم و در این راستا برنامه ریزیهای متعددی انجام شده است،  افزود: همواره واحدهای تولیدی فعال استان رصد می شود و از واحدهای مشکل دار با تعامل با بانکها حمایت می شود. 

کرمی تاکید کرد: عمده مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به تامین سرمایه، مشکل زمین و نحوه ارائه خدمات از سوی شرکت‌های خدمات رسان بوده است.

وی با بیان اینکه مدیریت منابع بانکی باید به شکل منسجم اجرایی و مدیریت شود، گفت: همواره از سوی واحدها در خصوص پرداخت تسهیلات از سوی بانکها گلایه می شود که ضروری است این معضل مرتفع شود. 

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: منابع و مصارف توسط بانکهای خصوصی رعایت نمی شود و در جذب منابع تلاش جدی ندارند فقط به اعتبارات تخصیصی اکتفا دارند که در این راستا باید بانکها نسبت به یک بازنگری اقدام کنند. 

وی بااشاره به تشکیل جلسات تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی استان و انجام اقدامات اولیه در خصوص مدیریت هوشمند یارانه آرد و نان خاطرنشان کرد: در راستای سیاستهای دولت، توزیع دستگاههای پوز در واحدهای نانوایی استان به خوبی انجام و ساماندهی شده است. 

کرمی با اشاره به پروژه های افتتاحی و در دست اجرای استان طی هفته دولت امسال افزود:  در حوزه اقتصادی ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیاردتومان با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۷۲۰۵ نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.