معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام راهبرد مهم دولت در توسعه عمرانی کشور است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام راهبرد مهم دولت در توسعه عمرانی کشور بوده و در این راستا هفته دولت امسال هم، بیشترین طرح‌ها مربوط به این بخش است.

جواد کرمی روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌های حوزه مدیریت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و طرح‌های عمرانی شهرستان ارومیه افزود: مهمترین نقطه توجه دولت در یکسال گذشته، تکمیل طرح‌های نیمه تمام بوده که در این راستا با همه توان وارد شده و حتی الامکان از اجرای طرح‌های جدید خودداری کرده است.

وی اضافه کرد: دولت با وجود مشکلات در حوزه اعتباری و تحریم های ظالمانه دشمنان، عزم جدی برای خدمت رسانی دارد و در این مسیر، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از طرح‌های خوب افتتاحی در حوزه توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: این طرح‌ها در راستای فرمایشات مقام‌معظم رهبری و توجه به شرکت‌های دانش بنیان است و این شرکت توانسته علم را در راستای خدمت رسانی یه مردم به کار بگیرد.

کرمی مدیریت مصرف را یکی از مهمترین اقدامات در راستای جلوگیری از قطع خدمت رسانی به مردم در همه بخش ها به ویژه حوزه برق دانست و اظهار کرد: در تابستان امسال با وجود افزایش مصرف، مدیریت خوبی در حوزه توزیع نیروی برق داشتیم و خاموشی برنامه ریزی شده اعمال نشد که این امر قابل قدردانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی هم در این آیین با بیان اینکه امسال با وجود افزایش مصرف، خاموشی در استان و کشور نداشتیم، گفت: استفاده از ذخایر برق آبی و مدیریت مصرف با همراهی کشاورزان و صنایع از جمله دلایل این امر بوده است.

طاهر کیامهر افزود: در آذربایجان‌غربی روزانه ۲۰۰ مگاوات که به اندازه نصف نیروگاه خوی است، مدیریت مصرف کردیم که اقدامی قابل توجه بود.

وی تاکید کرد: در آذربایجان غربی طی تابستان امسال، ۱۰۰ درصد برنامه مربوط به جلوگیری از خاموشی در اوج مصرف اجرایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.