از ابتدای امسال ۱۳ تعاونی جدید در خراسان جنوبی راه اندازی شده است.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در نشست خبری با اشاره به تشکیل ۴۲ تعاونی جدید در پارسال گفت: از آغاز امسال هم ۱۳ تعاونی جدید راه اندازی شده که فعالیت‌های آن‌ها با رویکرد جوانان و تعاونی های دانش بنیان و بانوان بوده است.

او با اشاره به صادرات محصولاتی همچون سنگ‌های معدنی، کشاورزی و فرش از تعاونی‌های استان افزود: ارزش آنی صادرات پارسال ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار بوده است.

اشرفی از وجود هزار تعاونی مختلف در زمینه کشاورزی، خدمات، صنعتی و معدنی در استان خبر داد و گفت: ۹ هزار و  ۸۹۰ نفر در این تعاونی‌ها مشغول به کار هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به هفته تعاون از ۷ شهریور تا ۱۳ شهریور گفت: همزمان با هفته تعاون در خراسان جنوبی بیش از ۸۰ برنامه مختلف اجرا می‌شود.

او گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در مرکز استان، حضور در گلزار شهدا، افتتاحیه نمایشگاه نوشت افزار ایرانی، دیدار با خانواده‌های جانباز، بازدید تعاونی‌های بانوان و برتر، برپایی کارگاه‌های خلاقیت، اهدای خون، شرکت در مراسم نماز جمعه، جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌ها از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.