وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مشکلات اینترنت خبرنگاران ‌برطرف شد، گفت:‌ تمامی خبرنگارانی که شرایط آن‌ها احراز شود از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

محمد مهدی اسماعیلی گفت: افتخار ابدی برای مردم استان اردبیل دلباختگی به امام حسین(ع) است و نباید این مهم فراموش شود.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز درجمع قاریان و حافظان قرآن اردبیلی گفت: حضور در تمام نقاط کشور به جای تمرکز در یک نقطه هدف مهم دولت سیزدهم است و حضور آیت الله رییسی در 31 استان کشور در طول این مدت نمود کامل این امر است.

 

اسماعیلی می گوید: اتکا به نهضت کربلا امروز به برکت حضور مردم رقم خورده و امروز مسیر پیروزی انقلاب اسلامی با پرچمداری آیت الله رئیسی طی می‌شود.

 

او ادامه داد: به دنبال حل تمامی مشکلات مردم هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای خدمت به مردم دست یابیم و موانع موجود را از سر راه برداریم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به برکت حضور مردم و با اتکا به نهضت کربلا می‌توانیم به تمامی اهداف خود در راستای پیروزی و موفقیت دست یابیم.

 

اسماعیلی گفت: تمامی حافظان و قاریان قرآن روستای سوها نمین با عضویت در صندوق هنر می‌توانند از خدمات بیمه بهره‌مند شوند.

 

او با اشاره به اینکه تکمیل گلزار شهدای نیارق در دستور کار است گفت: خدمت‌رسانی به روستاها و مردم با کمک دستگاه‌های مرتبط و وزیران در دستور کار است و تمام تلاش ما این است تا این رسالت را با جدیت ادامه دهیم.

 

وزیر فرهنگ  و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مشکلات اینترنت خبرنگاری نیز برطرف شده است گفت: تمامی خبرنگارانی که شرایط آن‌ها احراز شود از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.