فرماندار شادگان گفت: خانواده‌های معزز شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند، همواره بر رسیدگی به امور ایثار گران و خانواده‌های شهدا تاکید می‌شود.

جمال صالح زاده ضمن گرامیداشت هفته دولت و با تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر، گفت: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد.

او می گوید: این دیدار‌ها یک یادآوری برای خودمان است که این شهدا بودند که باعث شدند ما در این مسند و جایگاه بنشینیم و بایستی به مردم ولایتمدار، شهدا و خانواده آنان خدمت کنیم چراکه آنان صاحبان نظام و انقلاب هستند

فرماندار شادگان گفت: امنیت و آبادانی کشور مرهون و مدیون خون پاک شهدا است، توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آن‌ها حاصل شده است.

صالح زاده در پایان خواستار تلاش جدی برای ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا، سرکشی دائم به این عزیزان و تحقق مطالبات آنان شد و گفت: خانواده معظم شهدا نماد فرهنگ ایثار و جهاد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.