توقیف محموله قاچاق کالا درشهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف محموله ۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد.

سرهنگ سهراب قرقانی گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک وبرای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در بازرسی انجام شده هزار و ۳۰۰ جفت انواع کفش مردانه و زنانه، ۵۰ تُشک بادی شنا، ۵۰ پمپ باد و ۱۵۰ قطعه لوازم جانبی موبایل که همگی خارجی و فاقد مدارک معتبر گمرکی و قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، ارزش کالا‌های مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.