معاون استاندار خراسان رضوی:

طرح تحول سرانجام با جرات دولت سیزدهم محقق شد

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه مشهد گفت: اجرای طرح تحول اقتصادی در کشور جرات، مایه گذاشتن از آبرو و قدرت تصمیم گیری می‌خواست که در نهایت توسط دولت سیزدهم محقق شد.

محسن داوری عصر پنجشنبه در آئین عطرافشانی گلزار شهدا بهشت رضا (ع) مشهد افزود: طرح تحول اقتصادی طرحی بود که سالیان سال هر کارشناس اقتصادی در خصوص آن سخن می‌گفت و بر اجرای آن تاکید می‌کرد، اما در نهایت توسط دولت انقلابی اجرا شد.

وی گفت: به قدری این تصمیم سخت بود که بسیاری حتی در جریانات خالص و انقلابی نیز بر اجرای آن سخن گفته و نقد کرده بودند.

فرماندار مشهد همچنین گفت: هرچند دوره خدمت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود، اما اثر گذاری آن شهدا بر ما عمیق بود و تاثیرات آن هنوز پس از ۴۲ سال ماندگار است.

داوری به انتظار شهدا از مسوولان اشاره کرد و گفت: ولایت مداری کارگزاران نظام و عدالت مداری در انجام وظایف به عنوان آرمان‌های انقلاب انتظار مسلم شهدا از مسوولان و مدیران جامعه است.

وی گفت: شاهد بودیم بسیاری از مدیران با شعار انقلابی و حمایت جریانات انقلابی سر کار آمدند، اما چون بصیرت نداشتند دچار انحراف شدند.

معاون استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مدیران نظام نباید برای منافع مالی و آبروی خود معامله کنند اضافه کرد: امروز مدیریت باید جهادی و میدانی باشد، مدیران باید همانند فرماندهان شهیدی که در خط مقدم و جلوتر از همه در میدان بودند عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار