استاندار همدان گفت:۴۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام شناسایی شده که از دولت گذشته به این دولت ارث رسیده است.

علیرضا قاسمی فرزاد در همایش ملی روز پزشک و گرامیداشت مقام شامخ ابوعلی سینا و پاسداشت مدافعان سلامت گفت: زیر پوشش بیمه قرار گرفتن همه مردم ، بزرگترین خدمت دولت سیزدهم در حوزه سلامت است که با هدف  اجرای عدالت به عنوان شعار محوری دولت سیزدهم، یکسان سازی خدمات شرکت‌های بیمه گر مورد توجه دولتمردان قرار گرفت.

او گفت:دولت سیزدهم در بخش سلامت کار‌های بزرگی انجام داده است  و رئیس جمهور شخصا مسائل مربوط به بهداشت و درمان را با رایزنی و دیپلماسی بر عهده گرفت که نتیجه توجه آیت الله رئیسی به این موضوع توفیق در زمینه واکسیناسیون علیه کرونا بود.

استاندار همدان گفت: رییس جمهور همچنین بر ضرورت جلوگیری از افزایش قیمت دارو، توجه به بیماران، تامین دارو‌های مورد نیاز آن‌ها و فراوانی دارو تاکید کرد که این مطالبات یک به یک در حال تحقق است.

قاسمی فرزاد گفت: راه اندازی صندوقی برای حمایت از بیماران صعب العلاج نتیجه توجه دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی به بیماران خاص است  که کادر درمان از آغاز اپیدمی ویروس کرونا در اسفند سال ۱۳۹۸ تاکنون جهاد بزرگی انجام دادند.

او گفت: در حالیکه ایران زیر شدیدترین تحریم‌ها قرار داشت، اما در مقابله با ویروس سرآمد بود که این توفیق حاصل تلاش همه کادر بهداشت، درمان و سلامت است.

استاندار همدان گفت: مهمترین علت توفیق نظام سلامت در مقابله با ویروس کرونا را حمایت همه جانبه رهبر فرزانه انقلاب از وزارت بهداشت به ویژه در زمینه واکسیناسیون علیه کرونا دانست.

قاسمی فرزاد گفت:از دیگر افتخارات ایران اسلامی دستیابی به واکسن کرونا در سایه دانش بومی است که توفیق بزرگی برای کشورمان در این جنگ تمام عیار است.

او گفت: نام پزشکان برای همیشه در صفحه زرین تاریخ ثبت و ماندگار شد و مردانگی، فتوت، جسارت و شهامت کادر بهداشت و درمان در زمان اپیدمی کرونا شایسته قدردانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.