همزمان با دومین روز از هفته دولت، ۱۶۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در بخش و شهر سامن از توابع شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

این طرح ها عبارتند از : شهرداری سامن با اعتبار ۱۱.۵ میلیارد تومان شامل آسفالت معابر شهری سامن با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مساحت ۳۲ هزار مترمربع، پیاده‌راه سازی معابر با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به میزان هفت هزار مترمربع، جدول‌گذاری معابر با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان به متراژ سه هزار متر طول و ۳۸ دوربین نظارتی و پایش شهری با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی طرح توسعه مجتمع تفریحی و گردشگری تپه مصلی با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شامل تجهیز و محوطه سازی ۱۸ هزار مترمربع آغاز شد.

افتتاح خانه بهداشت روستای بهاره با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی همدان با کاربری بهداشتی و درمانی و قرار گرفتن یک‌هزار و ۵۲۲ نفر جمعیت زیرپوشش از دیگر پروژه‌های بخش سامن بود.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در مراسم بهره‌برداری از تالار ورزشی چند منظوره روستای آورزمان گفت: شهیدان رجایی و باهنر در راه خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی زحمات زیادی کشیدند و در این راه به شهادت رسیدند.

سلمان اسماعیلی گفت:در هفته دولت امسال ۱۶۰ طرح با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ملایر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.