فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: رزمایش کمک مومنانه "مهر حسینی" سپاه در راستای کنگره هشت هزار شهید همدان برگزار و توزیع سه هزار بسته معیشتی آغاز شد.

سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی گفت: چهارمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن، حبوبات، لپه و ماکارونی در مجموع هر یک به ارزش ۶۰۰ هزار تومان امروز آغاز شد.

او گفت: کمک‌های مومنانه و معیشتی در مناطق کم برخوردار این شهرستان بدست گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی توزیع می‌شود و این آیین در راستای کنگره هشت هزار شهید استان همدان است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه گروه‌های جهادی برای رفع مشکل آب نیز فعال شده اند گفت :با توجه به بروز مشکل آب آشامیدنی ، توزیع آب معدنی آغاز شده است و امروز همزمان با این رزمایش چهار دستگاه خودروی تانکردار حامل آب آشامیدنی در چهار نقطه شهر مستقر شدند.

سرهنگ پاسدار حسینی گفت: امسال گروه‌های جهادی اقدام به آبرسانی به ۶ روستای کم برخوردار و دارای تنش آبی این شهرستان کردند.

۳۷۳ گروه جهادی متشکل از خواهران و برادران بسیجی در قالب اقشار، محلات و دانش آموزی در شهرستان همدان فعالیت دارند که از ابتدای سالجاری تاکنون اقدام به توزیع ۸۳ هزار و ۵۸۸ بسته معیشتی به ارزش ۲۷ میلیارد تومان کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: این گروه‌های جهادی همچنین با حضور در فروشگاه ها، سوپر مارکت و نانوایی‌ها اقدام به تسویه بدهی اقشار کم درآمد و آسیب پذیر شهرستان همدان کرده اند.

سرهنگ پاسدار حسینی جمع آوری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک نقدی، پخت و توزیع ۲۸۵ هزار پرس غذای گرم، تهیه ۹۶۶ سری جهیزیه و کمک جهیزیه به ارزش چهار میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان، ذبح و توزیع گوشت چهار هزار و ۴۲۴ راس گوسفند قربانی از دیگر اقدام‌های صورت گرفته توسط گروه‌های جهادی است.

او گفت: سپاه ناحیه همدان در راستای اجرای طرح‌های عمرانی اقدام به ساخت ۹۸ باب مسکن برای مددجویان در مناطق سیلوار، دره مرادبیک، شهرک مدنی و دیگر نقاط مورد نیاز کرده که این روند همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار