جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در مجموعه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر خوزستان دوره‌هایی تحت عنوات تربیت و تعالی برای خانواده‌های پاسداران برگزار شد.

حجت الاسلام توکلی گفت: در مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر استان خوزستان و عقیدتی سیاسی سپاه دوره‌هایی تحت عنوات تربیت و تعالی برای خانواده‌های پاسداران برگزار شد.

او میگوید: ۱۷ دوره در ۶ ماهه اول سال برای خانواده‌های پاسداران برگزار شد که خانواده‌های پاسداران با سرفصل‌هایی در خصوص مهارت زندگی، سبک زندگی، همسرداری، آیین فرزند پروری آشنا شدند.

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان گفت: هر دوره مشخصا ۵ روز و دارای جنبه‌های نشاط، تربیتی، معرفتی است که نشست‌های آن در حرم علی بن موسی الرضا (ع) به صورت انفرادی و گروهی برگزار شد.

حجت الاسلام توکلی ادامه داد: ظرفیت معنوی حرم آقا امام رضا (ع) و ضرورت تقویت مباحث بصیرتی و معرفتی در خانواده‌های سپاه باعث برگزاری این دوره‌های تربیت عالی در مشهد مقدس شد.

او گفت: دوره‌های انفرادی نیز در مرکز استان در حال برگزاری است و در ۶ ماهه دوم سال با توجه به سطح بندی انجام شده در خدمت دوستان بدو خدمت و در آستانه ازدواج با سرفصل‌های متناسب با سطح آن‌ها هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.